Saturday, 11 February 2012

Penat penat :)

assalamualaikum :)
frist aku ngn anina gi lake . pnt gila hahaha 
gi lake lepak lepak then kami photoshoot ngn mmber aku 
hahaha . serius aku ckp aku tak reti posing n senyum hahaha
then anina suruh aku call mak aku 
sbb kami nak gi ts hehehe.. aku tak cye yg mak aku bgi
aku gi ts haha , aku ngn anina pun hahah menjerit lah hpy
kat ts kami gi karok then jalan jalan hahah . serius mmng best lah
hari niee . hope dpt kuar agy mcm nie hehe :)



gambar yg tk seberapa . kami tak cun ok :) 
aku sayang hampa semua :)

No comments:

Post a Comment