Sunday 2 September 2012

:'(

sakit hati kan bila ditipu digame hmm 
ya allah sakitnye hati aku bila dapt taw kau dah ada awek baru 
lepas lepas je dpt taw aku msg dia bnyk kali dia tk reply then aku call
hani redza aku cerita lah kat dia sambil menangis time tu aku tk taw nak ckap apa
dah hanya allah yang tahu mcm ane perasaan aku time tu . then hani cerita lah
semua nye tntng dia kat aku hmm baru aku taw yang dia tu player
hmm . then aku menangis lagi n lagi n lagi smpai aku cerita kat syazmil dia suruh 
aku sabar bagai lahh hmm aku okay lagi malam tu aku skype ngn hani.
sambil skype tu aku menangis lah ya allah knpa sakit sangat hani aku niee hmmm . 
aku sabar jee . n maybe lepas nie aku dah tak contact diaa .
aku try tak contact dia hmm ya allah . knpa semua nie jadi kat aku hmm time
tu sampai aku pikir nak bunuh diri dah hmm .kalau chipsmore taw
tntng nie msti kena gilaa kat AK tu hmm :'(

No comments:

Post a Comment