Monday 29 October 2012

friend ❤

me n naimah

me n anina 

me n aisya 


me , shamim n anina
me n aisya  ♥ 
   hidup tanpa kawan terasa sunyi. sebb kita perlukan kawan tak kira di mana pun kita berada kalau
boleh kita nak kawan sentiasa ada di sisi kita . kerana hidup kita happy bila bersama kawan. Even kita selalu gaduh kita still berkawan. siti nor anina . aku baru mula rapat dengan dia time tahun ni . dah awal awal tahun kitorang rajin keluar bersama haha . 

   siti aisya aku rapat dengan dia dari darjah enam lagi . but time tu tak rapat sangat sbb dia lebih kan dengan eleesa . dia selalu cakap kat aku 'JANGAN TINGGALKAN AKU TAW WALAUPUN HANG DAH KAHWIN JANGAN PENAH TINGGALKAN AKU' . eleesa pun sama aku sayang semua kawan aku hehe . walau tak rapat aku still sayang . diorng lah tempat aku nak mengadu yang aku tengah sedih marah kecewa happy hehe . diorang sentiasa ada dengan aku . 

 SITI AISYA, SITI NOR ANINA, RUHAYATUL NAIMAH. NUR ELEESA SOFI. Sentiasa jadi kawan walaupun gaduh :)

No comments:

Post a Comment